12 квітня 2021 РОКУ
ШАНОВНІ УЧНІ 4-Б КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ ДИСТАНЦІЙНО!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
НА ПЕРІОД 12.04.2021-16.04.2021
Тема: "Свята і традиції"
Читати та перекладати
текст впр. 1б, с. 99 усно.
Відповісти на запитання
впр. 2, с. 100 письмово.
Результат виконання письмової роботи надіслати
на мій VIBER
(050-307-42-84) до 12 години дня 16 квітня.
Виконати тест впр. 4, с. 103 письмово.
Результат виконання тесту надіслати на мій
VIBER
(050 307 42 84) до 12 години дня 16
квітня.
ЗАПАМ’ЯТАЙ!!!
Перед назвою свята вживається прийменник at.
Наприклад: at Christmas, at Easter.
АЛЕ: on Christmas holidays, on Easter Sunday
Щоб вказати о котрій годині, вживається прийменник at.
Наприклад: at 2 o’clock.
Перед назвою частини дня вживається прийменник in.
Наприклад: in the morning.
Виконати впр. 5, с. 103 письмово.
Результат виконання тесту надіслати на мій
VIBER
(050 307 42 84) до 12 години дня 16 квітня.
УСПІХІВ ВАМ!!!
11 СІЧНЯ 2021
РОКУ
ШАНОВНІ УЧНІ 4-Б КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ ДИСТАНЦІЙНО!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
НА ПЕРІОД 11.01.2021-24.01.2021
(ДВА ТИЖНІ)
Тема: «Природа і навколишнє середовище»
1. Відповісти письмово на запитання впр. 2, с. 57 у робочому зошиті.
УВАГА!!! Відповіді на запитання надіслати на мій Viber до 16 січня
2021 року.
2. Перекласти текст впр. 3, с. 57 на рідну мову у робочому зошиті.
УВАГА!!! Переклад тексту надіслати на мій Viber до 16 січня 2021 року.
3. Виписати до словника слова впр. 1, с. 58 і
вивчити усно:
a cheetah [чіте]
гепард
a dolphin
[долфін] дельфін
a python
[пайсен] пітон
a hippo [хіпоу] бегемот
a sea [си:] море
a river [ріве] річка
a lake [лейк] озеро
the savanna [севене] саванна
the jungle
[джангл] джунглі
4. Відповісти на запитання впр. 4, с. 59 письмово у робочому зошиті.
УВАГА!!! Переклад тексту надіслати на мій Viber до 16 січня 2021 року.
5. Читати та перекладати текст впр. 3, с. 61. Визначити правильність і
неправильність тверджень впр. 4, с. 61 письмово.
УВАГА!!! Виконане завдання надіслати на мій Viber до
23 січня 2021 року.
6. Повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників за словником.
7. Виконати впр. 5, с. 62 письмово у робочому зошиті.
УВАГА!!! Виконане завдання надіслати на мій Viber до
23 січня 2021 року.
8. Читати та перекладати текст впр. 3, с. 62 письмово у робочому зошиті.
УВАГА!!! Переклад тексту надіслати на мій Viber до
23 січня 2021 року.
УСПІХІВ ВАМ!!!
19 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ
ШАНОВНІ УЧНІ 4-Б КЛАСУ!
ПРАЦЮЄМО ДИСТАНЦІЙНО
РАЗОМ!!
19.10.2020 - 23.10.2020
ТЕМА: «ПОМЕШКАННЯ»
1. Читати та перекладати текст впр. 2 с. 23 письмово
у робочому зошиті.
2. Виконати впр.3 с. 23 письмово.
3. Виконати впр. 3 с.25 письмово.
4. Повторити ступені порівняння прикметників.
5. Утворити ступені порівняння наступних
прикметників у робочому зошиті:
big -
clean -
tall -
short -
small -
dry -
young -
modern -
happy -
busy -
clever -
narrow -
simple -
beautiful -
interesting -
УСПІХІВ ВАМ!!!
25 ТРАВНЯ 2020 РОКУ
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
25.05.2020 - 29.05.2020
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал за рік.
Успіхів вам!!!
Гарного літнього відпочинку!!!
18 ТРАВНЯ 2020 РОКУ
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
18.05.2020 - 22.05.2020
Продовжуємо виконання контрольних робіт.
Прошу вас віднестися до виконання роботи відповідально.
!!! ДО ВАШОЇ УВАГИ КОНТРОЛЬНА РОБОТА .
1. Виконати тест за посиланням: join.naurok.ua
використавши код: 1195373.
Результат надіслати до 17.00 22 травня.
Результат надіслати до 17.00 22 травня.
Успіхів вам!!!
11 ТРАВНЯ 2020 РОКУ
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
11.05.2020 - 15.05.2020
Цього тижня розпочинаємо виконання контрольних робіт за ІІ семестр / рік.
Прошу вас віднестися до виконання робіт відповідально.
!!! ДО ВАШОЇ УВАГИ КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ЧИТАННЯ.
1. Читати текст впр. 1 на с. 118.
2. ВІдповісти на запитання впр. 2, с. 118 письмово у робочому зошиті.
РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ НАДІСЛАТИ ДО 17 ТРАВНЯ НА МОЮ ПОШТУ:
olena.lepert@gmail.com
2. ВІдповісти на запитання впр. 2, с. 118 письмово у робочому зошиті.
РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ НАДІСЛАТИ ДО 17 ТРАВНЯ НА МОЮ ПОШТУ:
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ
НА ПЕРІОД 04.05.2020 - 08.05.2020!!!
1. Поставити слова впр. 5, с. 115 у логічній послідовності письмово.
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ
НА ПЕРІОД 27.04.2020 - 01.05.2020!!!
1. Вивчити обставини часу Present Perfect
минулого уроку напам'ять.
2. Читати та перекладати текст впр. 1, с. 109 усно.
3. Виконати впр. 4, с. 111 письмово.
4. Перекласти наступні речення у Present Perfect.
Переклад речень надіслати на мою пошту: olena.lepert@gmail.com до 15.00 03 травня 2020 року.
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ
НА ПЕРІОД 20.04.2020 - 24.04.2020!!!
1. Читати та перекладати текст впр. 1, с. 104.
2. Читати та перекладати текст впр. 1, с. 109 усно.
3. Ознайомитися з правилами утворення та вживання Present Perfect (Теперішній завершений / доконаний час).
S + have / has + Ved / V 3ф + ... .
Have / Has + S + Ved / V 3ф + ... ?
S + have / has + not + Ved / V 3ф + ... .
have / has - допоміжні дієслова
have - I, you, we, they
has - he, she, it
Цей час виражає дію, яка завершилася до моменту мовлення про неї. Цей час вказує на результат дії.
Дієслово у цьому часі відповідає на запитання що зробив?
Обставини часу:
already [ол'реди] вже
just [джаст] щойно
never ['нева] ніколи
often [офн] часто
sometimes [сам'таймз] інколи
lately ['лейтли] нещодавно
recently ['рісентли] останнім часом
today [ту'дей] сьогодні
yet [йєт] вже
(у питальному реченні)
yet [йєт] ще
(у заперечному реченні)
this day (week, season, month, year) - цього дня (тижня, сезону, місяця, року)
at last - нарешті
Наприклад: Я щойно прийшов додому. - I have just come home.
4. Повторити питальні слова усно і письмово.
when - коли
what - що, який
how - як
where - де, куди
why - чому
who - хто
how often - як часто
whom - кого, кому
5. Читати та перекладати лист впр. 1, с. 106 та виконати тест впр. 2, с. 106 письмово у робочому зошиті.
6. Виконати тест за посиланням: join.naurok.ua використавши код 328134
!!! Одна тільки спроба.
Результати тесту надіслати до 14.00
26 квітня 2020 року.
26 квітня 2020 року.
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ
НА ПЕРІОД 13.04.2020 - 17.04.2020!!!
1. Читати та перекладати текст впр. 1б, с. 99.
2. Відповісти на запитання впр. 2, с. 100 письмово.
3. Запам'ятати питальні слова!!!
when - коли
what - що, який
how - як
where - де, куди
why - чому
who - хто
how often - як часто
whom - кого, кому
4. Виконати тест впр. 4, с. 103 письмово у робочому зошиті.
5. Виконати тест за посиланням: join.naurok.ua
!!! Одна тільки спроба.
Результати тесту надіслати до 18.00
17 квітня 2020 року.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та абревіатуру не використовувати!!!
17 квітня 2020 року.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та абревіатуру не використовувати!!!
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ
НА ПЕРІОД 06.04.2020 - 10.04.2020!!!
1. Пригадати правила утворення та вживання Past Simple переглянувши відео YouTube за посиланням:
Минулий час правильних дієслів утворюється за допомогою закінчення -ed.
Наприклад: to play - played, to open - opened
Минулий час неправильних дієслів утворюється за допомогою:
1) зміни кореневої голосної: to come - came (приходити);
2) зміни кореневої приголосної: to make - made (робити, виготовляти);
3) зміни всього слова: to go - went.
did - допоміжне дієслово, яке вживається для утворення питання та заперечення, і на рідну мову не перекладається.
Обставини часу (коли?) ставляться на початку або в кінці речення.
yesterday - вчора
the day before yesterday - позавчора
2 days ago - 2 дні тому
in 2000 - в 2000 році
the other day - на днях
last week (day, year, month, season) - минулого тижня (дня, року, місяця, сезону)
3. Зараз я пропоную вам, мої любі учні, виконати тест за посиланням: join.naurok.ua
використавши код 533459.
!!! Одна тільки спроба.
Результати тесту надіслати до 20.00 10 квітня 2020 року.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та незрозумілу абревіатуру не використовувати!!!
4. Читати та перекладати текст впр. 2, с. 92.
5. За текстом пропоную вам, мої любі учні, виконати тест за посиланням: join.naurok.ua
!!! Одна тільки спроба.
Результати тесту надіслати до 20.00 10 квітня 2020 року.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та незрозумілу абревіатуру не використовувати!!!
використавши код 573094.
!!! Одна тільки спроба.
!!! Одна тільки спроба.
Результати тесту надіслати до 20.00 10 квітня 2020 року.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та незрозумілу абревіатуру не використовувати!!!
6. Вивчити усно і письмово 10 неправильних дієслів на с. 139 підручника.
7. Виконати тест з теми "Порядкові числівники" за посиланням: join.naurok.ua
використавши код 733688.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та незрозумілу абревіатуру не використовувати!!!
6. Вивчити усно і письмово 10 неправильних дієслів на с. 139 підручника.
використавши код 733688.
!!! Одна тільки спроба.
Результати тесту надіслати до 20.00 10 квітня 2020 року.
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та незрозумілу абревіатуру не використовувати!!!
Прізвище та ім'я своє писати повністю!!!
Прізвиська та незрозумілу абревіатуру не використовувати!!!
ШАНОВНІ УЧНІ 4-А КЛАСУ!
ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ДИСТАНЦІЙНО РАЗОМ!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ
НА ПЕРІОД 23.03.2020 - 27.03.2020!!!
ДО ВАШОЇ УВАГИ ЗАВДАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
НА ПЕРІОД 13.03.2020 - 20.03.2020!!!
4. Переглянути відео YouTube про порядкові числівники.
5. Запам'ятати правила утворення порядкових числівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар